Bijna op weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nic Frederiks - WaarBenJij.nu Bijna op weg - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nic Frederiks - WaarBenJij.nu

Bijna op weg

Door: nicfrederiks

Blijf op de hoogte en volg Nic

22 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Beste familieleden, vrienden en (ex) collega´s,

Dit is nog geen verslag van onze reis door Zuid Amerika, maar de aankondiging daarvan. Morgen, maandag 23 januari vertrekken we en ´s avonds om 20.00 uur (LT) zijn we in Buenos Aires.
Vanaf dat moment ga ik jullie van onze wederwaardigheden op de hoogte houden.
Wil je dat niet, dan klik je het gewoon weg, maar beter nog, laat het dan even weten, dan haal ik je van mijn lijstje.
Gemma en ik hebben er zin in.

Groeten van Nic

• 22 Januari 2012 - 18:22

Bernard D:

Heel veel plezier op jullie trip vanuit een alsmaar zonnig Portugal. Zojuist geluncht met Ingid en David; heel gezellig.

• 22 Januari 2012 - 18:36

Cisca:

Goede reis en geniet van jullie "studiereis" We zijn zeker benieuwd naar de verhalen!
    Groet,Benson en Cisca

Marianne En Peter:

goede reis!!!

• 23 Januari 2012 - 07:24

Bart:

Hoi Nic & Gemma, wat leuk om te horen! Welke landen gaan jullie aldaar bezoeken?

• 23 Januari 2012 - 08:48

Yvonne De Boer:

Relaxte reis toegewenst en vooral veel plezier! Ben benieuwd naar alle wederwaardigheden. Yvonne & Elbert X

• 23 Januari 2012 - 09:48

Tessa:

Wat een gave plannen hebben jullie zeg! Ik ga jullie absoluut volgen, geniet er volop van! xxx

• 23 Januari 2012 - 21:24

Martha:

hoi n ic en gem,
    hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. Ik ben benieuwd baar jullie verhalen. Ik had alleen geen mail van je gehad over deze weblog. Mandy heeft het doorgestuurd.
    veel plezier. liefs martha

• 24 Januari 2012 - 16:22

Frans En Aletta:

Wij wensen jullie heel veel plezier en zijn zeer benieuwd naar jullie ervaringen.

• 25 Januari 2012 - 14:55

Joke:

Ha Nic en Gemma,
    Ben reuze benieuwd naar jullie belevenissen in Zuid Amerika! Heel veel
    plezier en geniet er van.